LIFAN BTR 200 Яскравий представник лінійки дорожних мотоциклів компанії LIFAN. Він виконаний в компоновці старої доброї класики, які виділяється своєю досконалістю в усіх технічних аспектах. Це невибагливий в догляді та недорогий в ремонті байк, укомплектований надійними системами та механізмами перевіреними часом. Його мотор потужний з високим тяговим потенціалом та високими показниками динаміки. Дизайн також виконаний в класичному стилі, в його основі лежать форм-фактори до яких ми всі звикли. Тут немає новомодних дизайнерських фішок, ніяких нетривіальних рішень та лишніх елементів. Звичайно ж, для зручності мотоциклістів в його компоновку додані незамінні для сучасного байкера технічні аспекти, які покращують його зручність і комфорт та наділяють додатковим функціоналом. Технічні дані LIFAN BTR 200. Мотор бензиновий 4-х тактний, 2-х клапанний, одноциліндровий, об’ємом 175 см3 на повітряному охолодженні з інтегрованим балансвалом та розподілвалом на ланцюговому приводі428H від CHOHO. КПП п’ятиступенева. Запускається двигун через електро- та кікстартер, система запалювання електронна CDI, електроживлення від АКБ 12N7-3B. Рекомендується заливати напівсинтетичне мотоциклетне масло 10W-40 / 15W-50, ємкість розрахована на 1.1 л. Також рекомендується заправляти бензин А-95, бак вміщує 14 л, розхід палива складає 2.6 л на 100 км. Двигун видає 13.6 к.с./8000 об.хв максимальної потужності, а максимальний крутний момент становить 13 Нм / 6500 об.хв. Завдяки цьому мотоцикл здатний розігнатися до 105 км/год. Задні гальмівні механізми барабанного типу, передні – дискові. Задня підвіска маятникова з подвійним амортизатором, передня формується з телескопічної вилки на гідравлічному амортизаторі. Диски коліс алюмінієві, легкосплавні. Байк піднімає на борт 198 кг. Сильні сторони LIFAN BTR 200. · Потужний двигун 162FMK-3 серії NBS. · Висока практичність та функціональність. · Надійність та невибагливість систем. · USB-порт. · Передні дискові гальма. · Фара із збільшеним рефлектором. · Зручна посадка. · Комфортне велике сидіння, на якому помістяться навіть три пасажири. · Міцні багажні платформи, розраховані на 50 кг вантажу. · Надійні та ефективні амортизатори. · Високі тягові можливості. · Висока динаміка. · Хороша маневреність. · Ідеальна збалансованість. · Відмінна керованість. · Запчастини доступного цінового сигменту. Габарити техніки Довжина, мм: 2100 Ширина, мм: 760 Висота, мм: 1080 Висота по сідлу, мм: 800 Колісна база, мм: 1320 Дорожній просвіт Кліренс , мм: 180 Споряджена маса, кг: 130 Вантажопідйомність, кг: 198 Вікова категорія: Для дорослих Додаткове пасажирське місце: 1 Характеристики техніки Тип двигуна: Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом та оснащений ланцюговим приводом розподільного валу Об єм двигуна, куб.см: 175 Діаметр циліндра та хід поршня: Не вказано Максимальна потужність, к.с./об.хв.: 13.6 / 8000 Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв: 13 / 6500 Тип зчеплення: У масляній ванні Тип запуску двигуна: Електростартер, Кікстартер Система подачі палива: Карбюратор КПП: 5-ти ступінчаста механічна зі зчепленням у масляній ванні Рекомендоване паливо: Бензин з октановим числом не менше ніж 92 Ємність паливного бака, л: 14 Заправочний об єм масла в двигуні, л: 1,1 Максимальна швидкість км/год: 105 Витрати палива л/100км: ≤2,6 Охоронна сигналізація: Ні Допоміжні атрибути: Захисні дуги, Багажники Система охолодження: Повітряне Система електроживлення: АКБ 12N7-3B Система запалювання: Електронне (CDI) Рекомендований клас в язкості масла: 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) Шасі техніки Тип приводу: Ланцюговий привід. Маркування приводного ланцюга – 428H; Виробник ланцюга CHOHO Кількість зубів передньої та задньої зірок: 15/44. Передні гальма: Дискове гідравлічне гальмо Задні гальма: Барабанні з механічним ножним приводом. Переднє колесо R: Передні 80/90-18, Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками Заднє колесо R: Задні 110/80-18, Алюмінієві легкосплавні з пофарбованим у чорний матовий колір дисками Підвіска передня: Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм. Підвіска задня: Маятникова, з подвійними амортизаторами та змінним кроком витка пружини